5 Mart 2014 Çarşamba

benim "realist " bulutlarım

Evet mutluyum.

Tesadüfleri çok seviyorum ve mizansenleri aslında bizzat kendimizin oluşturduğunu da biliyorum.
Bu sebepledir ki,çok eğleniyorum o tesadüflerin tadına varırken :)

J nin okuluna 7 dev gibi melek çizmiştim ya hani...O meleklerin yüzü suyu hürmetine :) tanıştık Seda Hanımla...
Tesadüf yani...Benim çağırdığım tesadüf...
Bir bebekodası tasarım şirketi olduğundan, zevklerimiz de uyduğundan,ona iki showroom hazırlamamı istedi...

Canıma minnet!
:)

İlkin konuştuk uzun uzun. Erkek bebek odası ile başlayacaktık. Bulutlar olmalıydı.Uçak belki bir tane...Ve uçan balonlar bir duvarda da...Hepsi de dondurma renklerine,uçuk,hoş renkli
Odanın boş,maviye boyalı,bulutlanmaya hazır halini görünce korktum biraz :)
Kocaman,uçsuz bucaksız gibi geldi.
Tavan da çalışacaktım.Öyle konuşmuştuk.
Duvarlar iyi de,ya tavanı nasıl yaparım diye düşündüm.Kafam yukarda,boynum bööyle ileri uzanmış saatlerce çalışmak?

Ya yükseklik korkumu nereye bırakmalıydım merdivene tırmanmadan önce?

:)

Daha önceden defalarca çalıştığım model uçağın bir şablonunu çıkarmıştım. Uçağın yerini belirledik ve genel hatlarıyla çizdim.
Odanın geri kalan yerlerine de balonları serpiştirdik,sonra gelsin puf puf bulutlar.






 Bulutları pekçok çeşit boya ile denememe rağmen duvarda çalışmadığım için türlü farkli sonuçlar elde ettim.Ama hiçbiri istediğimiz gibi olmayınca ben de odanın boyandığı mavi boyadan biraz ayırmalarını söylemiştim.Planım  beyazla birlikte maviyi de kulanıp daha flu,gökyüzüne sonradan kondurulmuş gibi değil de daha iç içe bir görüntü elde etmekti.

Nitekim maviyi kullanmak çok akıllıca oldu.Bulutlar puf puf ve sanki hep orada duruyorlarmış gibi bir izlenim yarattı,sonuca çok sevindik.




 


Model uçağı yağlıboya ile çalıştım bulutların aksine.Elimden geldiği kadar derinlik katmaya çaba gösterdim.
 



Uçan balonları da yağlıboya ile çalıştım ama onlarda öyle bir kaygım olmadı.Sonra da çok ince uçlu bir kalemle kontör çizgilerini çizdim.





Toplam iki gün (18 saat) çalıştım.Bittiğinde ne ellerimi kollarımı,ne de bacaklarımı hissediyordum.

Ama sonuçtan çok  memnun ayrıldım odadan. Hevesle döşenmiş halini görmeyi bekliyorum.

Bu fotoğraflar benim ayrılmadan evvel çektiğim fotoğraflar.Profesyonel çekimden sonra da sonuçları burada görebilirsiniz

:)





2 yorum: